PEMAIN TIMNAS

Tuesday, October 11, 2011

T2 - Lelaki Cadangan


Lirik Lagu T2 Lelaki Cadangan

Kutuliskan sebuah cerita cinta segitiga
Dimana akulah yang jadi peran utama
Aku tak dapat membohongi segala rasa
Aku mencintai dia dan dirinya


Nanti pukul satu dia menemui aku
Maka jangan kamu pasang wajah yang cemburu
Nanti bila dia datang menemui aku
Maka cepat-cepat kamu ngumpet dulu


Reff :
Dan aku sudah pernah bilang
Pacarku bukan cuma kamu saja
Ku mempunyai dua hati
Yang tlah siap untuk ditinggali


Kan aku sudah pernah bilang
Janganlah kamu terlalu sayang
Dan bila nanti kau menghilang
Ku masih punya lelaki cadangan



About the Author

ibtidak

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

 

Pabriklirik - Kumpulan Lirik Lagu Terbaru © 2015 - Designed by Templateism.com, Plugins By MyBloggerLab.com